🔎 JAK NA TO? ♥ KOMUNIKACE a 5x do černého 🎯

Někdy stačí nahodit před spaním pár tipů na to, jak komunikovat. A než se spojí váš spánek s vaším tělem do úplného limbu, máte možnost prostě popřemýšlet.
1️⃣. NO a CO? - Skutečností je, že lidi a to ani ty tzv. nejbližší příliš nezajímá to, co se týká vás, ale to co se týká jich. Mnohem více než vy, je zajímá, zda jim můžete dát to, co chtějí a po čem touží. Nejhlasitější odpor vůči tomuto tvrzení mývají lidé, kteří jsou po uši naložení v soucitu či pochopení bezpodmínečné lásky, ale potom vám ve skutečnosti vyčtou, kde jakou blbost, hlavně, co se peněz týká. A pamatujme si staré české úsloví: "odpíraného největší krajíc..."
Fráze no a co, vám poslouží jako barometr, pokud vám na vaši větu, nabídku, zprávu, cokoliv, řekne váš komunikační náprotivějšek toto (no a co), pak je vaše komunikace chybná. Nepochopitelná. Proto si někdy raději otestujte to, co chcete druhým sdělit touto frází. A pak případně měňte slovosled: jak to chceš..., řekni mi víc..., atp.
2️⃣. PÚ test - Medvídka PÚ známe skoro všichni. A všichni víme, že on byl ve své komunikaci znám tím, že byl PŘESVĚDČIVÝ a hlavně UNIKÁTNÍ. A dám si váš met... Jinými slovy, když s vámi lidé komunikují, aby sehnali to svoje a je jedno zda je to láska, vztah, sex na jednu noc, hlídání psa na dovolené či výběr ledničky, tak pokud z vaší komunikace není jasné, co jim vlastně v té komunikaci dáváte, pak nebudou reagovat. A když tak blbě. A pokud tedy nejste unikátní jako PÚ, jste obyčejní. Tak tedy vzhůru do PÚ testu. V čem spočívá vaše přesvědčivost a unikátnost?
3️⃣. IMAGE ARCHETYP test . uvědomujete si, že zájem o vás si druhý člověk nenaočkoval, ale že jste "vzbudily" jeho představy? A tady je problém. Pokud svým jednáním a obalem BUDÍTE jiné představy než jaká je skutečnost, jste v průšvihu. Nejenom, že si nebudete s druhými rozumět, ale budete si rozumět pouze s velmi úzkou skupinou, která bude stejná jako vy. Ta tam je originalita a jedinečnost. V našich zemích je asi jen 5 osob, které dovedou sladit váš vzhled s tím, co skutečně říkáte tím, jak vypadáte. Takže opatrně s image a s tím, jaké vlastně budí představy. Budí, to si pište, akorát cca 5 lidí v ČR a SR ví i jaké. Jak vlastně působí váš image? Váš outfit, líčení, vlasy, doplňky?
4️⃣. HODNOTA - jestliže chcete komunikovat o čemkoliv, nejdůležitější je, co z toho má ten druhý. Jistě, můžete si v partnerské anketě na téma, co víte o svém partnerovi nevyplnit ani jednu z deseti kontrolních otázek, a potom se oba dva, když partner udělá to samé, jaksi ovívat předstíranou skromností a splynutím duší s tím, že žijete v ideálním vztahu. když se nepotřebujete nijak definovat. No, ale taky to může znamenat, že neumíte pojmenovat ani jednu hodnotu, kvůli níž jste v tom, kterém partnerském vztahu. A pokud neumíte něco pojmenovat, jak říká klasická psychologie, pak to neexistuje. Vyberte si, kdo si hraje na lásku ve představách a kdo ji reálně vnímá tužkou na papíře. Jsem-li tedy schopen vnímat a pojmenovávat hodnoty druhých a také to, co mohu já přinést druhým, pak mám zčásti vyhráno. Porstě nenechávejte lidí číst tzv. mezi řádky. Dávejte jim hodnotné a tím pádem JEDNODUŠE SROZUMITELNÉ a PŘÍMOČARÉ informace. Dívejte se na sebe a na komunikaci očima druhých. No a nelekněte se.
5️⃣. OKA:MŽIK - Doba četby Zapadlých vlastenců a podobných románů je pryč. Lidé zápasí s časem, a vše je soustředěno na SLADĚNÍ SE a RYCHLOST. Chci vědět, co možná nejvíce a hned. Proto je důležitější než kdy jindy, nepodcenit bod č. 3 - vizuální komunikaci. Pokud budete cokoliv komunikovat, komunikujte to jako slovo spolu s obrazem. Takovým, který bude umět vyvolat vůči vám ty správné představy, jenž se nebudou lišit od reality. Takovou komunikaci lidé chtějí.
Tedy chtějí ji od vás. Otázkou je, kdy ji budou chtít i od sebe. Prima večer i den.
Váš MZZ